Total make over til Langelænder

 
 


Juni 2018

Hele Langelændersortimentet får nyt design som resultat af, at vi ønsker et mere ensartet brand look på tværs af brugssituationer. I 2017 besluttede Langelænder brand teamet at man fremover ville arbejde med en ny brand strategi, der har til hensigt at skabe et fælles udtryk på tværs af varianter.

Det betyder at forbrugerne vil opleve en lettere afkodning af Langelænder i køleren, hvad enten der er tale om vores almindelige grill sortiment, helårssortimentet eller premium porteføljen.

Om Stryhns AS
Stryhns AS er i dag et mærkevarehus for mærkerne Stryhn’s Leverpostej, Graasten Salater, K-Salat, Jensens Køkken og Langelænder Pølser, som er resultatet af en række succesfulde opkøb. Virksomheden omsatte i 2017 for 695 mio. kr. indenfor dagligvare og foodservice sektoren og har ca. 400 medarbejdere fordelt på fem lokationer i Danmark.

Stryhns AS er aktivt medlem af DI Fødevarer og Mærkevareleverandørerne (MLDK) og er en del af den familieejet norske koncern Agra, der har aktiviteter i Norge, Sverige og Danmark.
Læs mere på : www.stryhns.dk

For yderligere information:

Lars Bo Sthaalros Christiansen
Marketingdirektør, Stryhns A/S
+45 22 10 05 02

Maria Sennels
Pressekontakt
+45 2146 00 77


Del denne nyhed